הקול של שירה

אודות האירוע

שירה היא ילדה ככל הילדות. היא אוהבת לשחק, היא אוהבת להשתולל, היא אוהבת ללמוד (ולפעמים לא...), והיא יודעת להיות חברה טובה. שירה היא גם חירשת מלידה. 'שפת האם' של שירה היא שפת הסימנים, אבל הילדים בכיתה לא מכירים שפה כזאת. שירה מתקשה להבין מה חבריה אומרים והם לא מצליחים להבין אותה. בעזרת אמה, שירה מוצאת פתרון: היא מלמדת את הילדים את שפת הסימנים ו...אושר גדול! עכשיו מתקשרים בשפה משותפת- שפה שהצמיחה חברויות חדשות וחווית חיים מעשירה.

שעת סיפור בשפת הסימנים, המגולל את סיפורה של שירה, חירשת מלידה המנסה לתקשר עם בני כיתתה קבלת האחר, תקשורת וסימנים בסיסיים בשפת הסימנים הם רק חלק מהמסרים שילמדו בשעת הסיפור!

במהלך שעת הסיפור, הילה אלמוג תלמד את הילדים סימנים נפוצים בשפת הסימנים, המשתתפים ילמדו לתקשר בשפת הסימנים, יכירו את האופן בו החרשים קוראים שפתיים והבעות פנים וילמדו על היבטים שונים בחייהם של החירשים. הסיפור יכלול שימוש באמצעים ויזואליים, הדגמות, פעילויות חווייתיות ומשחקים בתמלול ותרגום לעברית.

הילה אלמוג היא סופרת, מורה, מרצה לשפת הסימנים בעלת ניסיון רב בהוראת שפת הסימנים לתלמידים ואמא. את חוויותיה כילדה חירשת יחידה בכיתה של ילדים שומעים היא עיבדה לספר הילדים המופלא 'הקול של שירה'.

קהל יעד: ילדים


מתי: 1 בפברואר 2010
מתנ"ס אחראי : נהריה - מרכז קהילתי נהריה
כתובת : הגנה 22, נהריה

איש קשר - להזמנת האירוע

שם: הילה אלמוג
טלפון: 054-737-7557
אימייל: shila1204@gmail.com

רשימת מתנסים

הקול של שירה
מעלה מפה...
דילוג לתוכן